Układ elektryczny, zapłon - INSP4 - na wyświetlaczu
xxyy777e - 19 Czerwiec 2010, 16:50 Temat postu: INSP4 - na wyświetlaczu W jaki sposób usunąć wodę z filtra paliwa w corsie d z silnikiem CDTI
Filtr nie ma u dołu żadnego zatyczki aby spuścić wodę.
Model filtra GM 13 211 358 lub UFT 55 176 00
mauro - 21 Czerwiec 2010, 12:35
Dobre pytanie w ASO chcą za tą zabawę 150 zł, a środki STP nie pomagają na długo....
xxyy777e - 21 Czerwiec 2010, 14:26
Bez sensu ta cena z ASO to już lepiej kupić nowy filtr za ok. 100 zł.
mauro - 22 Czerwiec 2010, 09:12
Płaci się za 1 roboczogodzinę, a u mnie w ASO to 150 zł, więc bezsensu.
gregor_bs - 24 Czerwiec 2010, 16:52 Temat postu: Re: INSP4 - na wyświetlaczu
xxyy777e napisał/a: | W jaki sposób usunąć wodę z filtra paliwa w corsie d z silnikiem CDTI
Filtr nie ma u dołu żadnego zatyczki aby spuścić wodę.
Model filtra GM 13 211 358 lub UFT 55 176 00 |
Mnei jak spaliła się żarówka z przodu, to pokazywało komunikat INSP2 i INSP4. Jak wymieniłem żarówke to oba komunikaty zgasły. Też początkowo myślałem, że jest coś nie tylko z żarówką ale i z wodą w filtrze. Może u ciebie jest podobnie?
mauro - 13 Lipiec 2010, 08:41
xxyy777e, i jak poradziłeś sobie? Ja aktualnie jestem po wymianie wszystkich filtrów w ASO oprócz filtra paliwa, bo chcieli za niego 300 zł + robocizna!!!!!!!! Powiedz mi czy na filtrze będę miał info jaki to rodzaj? Podobno mam jakiś nietypowy i tam nie wymienia się wkładu tylko całą puszkę, tak mi powiedzieli w ASO, więc się wstrzymałem i podpytam na forum. Wie ktoś może o co kaman?
gregor_bs - 13 Lipiec 2010, 19:14
mauro napisał/a: | xxyy777e, i jak poradziłeś sobie? Ja aktualnie jestem po wymianie wszystkich filtrów w ASO oprócz filtra paliwa, bo chcieli za niego 300 zł + robocizna!!!!!!!! Powiedz mi czy na filtrze będę miał info jaki to rodzaj? Podobno mam jakiś nietypowy i tam nie wymienia się wkładu tylko całą puszkę, tak mi powiedzieli w ASO, więc się wstrzymałem i podpytam na forum. Wie ktoś może o co kaman? |
Niestety tak jest. Możesz kupić zamiennik z firmy Mann kosztuje jakos 205 zł na allegro. I z tego co wiem ze starego filtra przekręca się coś do nowego jakis czujik chyba czy cos. Ile zapłaciłes za taki przeglądzik? Z tą klimą już zrobiłes?
mauro - 13 Lipiec 2010, 23:54
Przegląd bez filtra paliwa i klimy kosztował mnie 570 zł, a z klimą to wyszły takie jaja, że szok. Przez telefon pacjent mi powiedział, że serwis klimy z nabiciem i full service to koszt 260 zł, dlatego postanowiłem zrobić to w ASO, a po przyjeździe już ni było tak wesoło, bo okazało się, że Pan wprowadził mnie w błąd i to 260 zł to sama robocizna!!!!!!!!!!!!!!! A wraz z filtrem, ozonowaniem, czynnikiem chłodzącym i olejem to koszt około 550 zł!!!!!!!!!!!! Powiedziałem im, że chyba ich poj..... i zabrałem się z tamtą zrobię sobie gdzie indziej za 300 zł.
[ Dodano: 13 Lipiec 2010, 23:55 ]
PS a taki nie będzie pasował?
http://allegro.pl/item114...dti_bedzin.html
lub ten?
http://allegro.pl/item108...d_1_3_cdti.html
gregor_bs - 14 Lipiec 2010, 17:43
Będą ci pasowały obydwa - ale ja miałem na myśli tego Mann-a
http://allegro.pl/item110...3cdti_mann.html
Nie mam jakoś zaufania do tych filtrów za 120 zł.
karol307 - 22 Sierpień 2010, 13:08
Może się komuś przyda
# Włożyć przewód elastyczny do korka spustowego i umieścić końcówkę przewodu elastycznego w odpowiednim pojemniku, który przymie oprócz wody niewielką ilość oleju napędowego.
# Otworzyć korek spustowy w kierunku strzałki na ok. 2 obroty
# Włączyć zapłon na ok. 20 sek. W wyniku ciśnienia, które tworzy się podczas włączania zapłonu, woda jest wypychana z filtra.
# Zamknąć korek spustowy i zdjąć przewód elastyczny.
|
|
|