To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Opel Corsa - Fan Klub
Opel Corsa - forum, dyskusje, porady, poradniki, modele Opla Corsy, wszystko co związane z Oplem Corsą

Przywitaj się! - Przywitaj się z nami!

evlshroom - 18 Luty 2018, 12:58

Cześć,

Witam wszystkich posiadaczy i miłośników Corsy. Miałem kiedyś żółtą Kosiarkę, model B, żona używała jako miejskiego jeździdełka. Silnik 1.0 pluł olejem z każdej uszczelki, ale sentyment pozostał. Tak to już jest, że każdy mój fajniejszy samochód zostawiał za sobą chmurę dymu albo plamę oleju. Te, które zachowywały się kulturalnie, były zwyczajnie nudne i bez wyrazu.

Teraz sytuacja zmusiła sprzedać rodzinną limuzynę, żeby kupić... Rower :-) Zawodniczka rośnie w rodzinie, potrzebuje godnego sprzętu. W roli budżetowego transportera w rodzinie zagościła ponownie Corsa B, tym razem 3D 1.4 8V. Przestrzeni w przedziale pasażerskim zauważalnie mniej, ale trzy rowery na dach wchodzą. I po mieście jakoś sprawniej się zasuwa... Już zdążyłem zapomnieć, jak fajnie było jeździć Corsą.

Pozdrawiam i do zobaczenia!

Raf02 - 19 Luty 2018, 18:58

evlshroom napisał/a:
Teraz sytuacja zmusiła sprzedać rodzinną limuzynę, żeby kupić... Rower Zawodniczka rośnie w rodzinie, potrzebuje godnego sprzętu.

Szanuje, godna ojcowska postawa :) :puchar: nie każdy ojciec by tak postąpił.

WF326Y - 23 Luty 2018, 09:18

Witam wszystkich serdecznie.
Jestem szczęśliwą posiadaczką Opla Corsy C, już drugiej zresztą.

Pozdrawiam :) :)

patrycjaangela - 7 Marzec 2018, 22:23

"siema: Hej Wam ;) od sierpnia 2017 jestem posiadaczką Corsy C, rocznik 2000, kolor ciemnozielony ;) w wersji 1.7 dti comfort ;) To moje pierwsze autko i mimo wszystko się w nim zakochałam ;) ) jest w niej trochę jeszcze do pogrzebania, więc przyda mi się Wasza pomoc ;) pozdrawiam serdecznie wszystkich ! :)
Adam10 - 7 Marzec 2018, 22:52

Gratki zakupu :) I oby bezawaryjnie ;)
Arto - 7 Marzec 2018, 23:02

Cześć

Troche się czuje w tym wątku jak na spotkaniu AA (każdy się przedstawia, mówi o nałogu itp) ale ok.
Na imie mi Marek, pochodzę z Krakowa a obecnie z żoną i dwójką potworów (dzieci) mieszkam od 13 lat w Londynie. Mam dwa koty i od niedawna Corse D z 2008 roku (Vauxhalla, nie Opla) 1.2 SXI.
Na początek muszę powiedzieć, że strasznie się zdziwiłem jak dobrze te samochody są wymyślone. Mam 3 drzwiówke z tą bardziej sportową linią nadwozia i jako, że to jest SXI to nawet bogato wyposażony.
Założyłem tu konto żeby mieć społeczność, która pomoże od czasu do czasu a może i ja, po jakimś czasie, będe w stanie służyć radą.

Pozdrawiam.

SzymonSt - 11 Marzec 2018, 11:47

Witamy w Klubie Korsiarzy
doc - 18 Marzec 2018, 09:44

Witam wszystkich forumowiczów.
mariusz77 - 18 Marzec 2018, 19:12

Witam wszystkich dzień dobry "hej" "hej" "hej"
Safa - 21 Marzec 2018, 20:27

Witam pany i panewki.
Piecia - 21 Marzec 2018, 21:51

Safa, witamy ;) widzę że oglądasz dokurviatora ;) pokaż w odpowiednim dziale czym lubisz pofisiować xD
Safa - 22 Marzec 2018, 00:40

Piecia napisał/a:
Safa, witamy ;) widzę że oglądasz dokurviatora ;) pokaż w odpowiednim dziale czym lubisz pofisiować xD

Corsa świeżo przywieziona. Będę miał trochę czasu to pochwalę się. Pozdro!

Piecia - 22 Marzec 2018, 16:18

Safa, to czekam z niecierpliwością :D
Pozdrawiam ;)

arad1994 - 27 Marzec 2018, 10:36

Cześć, jestem Arek - od kilku dni posiadacz Corsy D ;P
nikidor - 2 Kwiecień 2018, 11:38

"siema:
Żuczek - 6 Kwiecień 2018, 22:29
Temat postu: Witam wszystkich Corsarzy!
witam jeszcze raz, mam corsę b, auto z duszą, rocznik 1995 i swoje z nią przygody, które opiszę na forum we właściwej tematyce, gdzie spróbuje poszukać pomocy. Nie mogę uwierzyć że tu jestem :) pozdrawiam Agnieszka
Piecia - 7 Kwiecień 2018, 07:55

Witamy serdecznie ;)

Żuczek, najlepiej załóż temat i pochwal się swoim autem i przygodami ;) dlaczego nie możesz uwierzyć? XD

Pozdrawiam ;)

Żuczek - 7 Kwiecień 2018, 08:07
Temat postu: podłużnice corsa b
witam, spróbuję opisać mój problem, bo bardzo mi zależy na informacji a troszkę nie ogarniam tej strony. Moja corsa rocznik 1995, nadgryziona zębem tej rudej :/ . Moje auto ma DUSZĘ, jest ukochana i niezawodna i w mechanice 100% sprawna -dlatego nie chcę jej poddawać ,, eutanazji" :) Nie podbiją przeglądu jeśli nie zrobię przeżartej rdzą PODŁUŻNICY w tyle auta z obu stron- piszę to co powiedział pan w serwisie. Tylko że nikt nie chce się podjąć -bo dużo roboty i się nie opłaca-cytuję. Szukam Pomocy
Próbowałam wrzucić ten wątek na ogólne forum że może znajdzie się ktoś kto by się tego podjął, SPRAWA JEST DOŚĆ PILNA. Będę wdzięczna za pomoc lub jakieś namiary na kogoś solidnego . pozdrawiam agnieszka[color=][/color]

Bartass - 8 Kwiecień 2018, 22:55

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów fanów marki licze na wyrozumiałość i pomoc. Pozdrawiam z Oławy pod Wrocławiem
jacob - 9 Kwiecień 2018, 07:57

Siema Bartass!!! Powitać kolegę z okolic!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group