taborescu - 14 Styczeń 2010, 19:30 Temat postu: ,,Of co(u)rsa MIAMI BLUE" by TaBoReScU C12NZZapraszam wszystkich do mojej prywatnej galerii,gdzie dodałem zdjęcia,które przedstawiają moją Corsę od czasu gdy ją nabyłem i do teraz.Tutaj wrzucę tylko jedną fotkę.Mam nadzieję,że znajdziecie chwilkę na odwiedzenie mojej galerii pozdrawiam wszystkich,którzy zarywają nocki tylko po to by ich autko było w 100%sprawne :piwo: Link do galerii : http://www.klubcorsa.pl/a...tm?user_id=1903west - 14 Styczeń 2010, 20:20 Moim zdaniem wloty do usunięcia! nie wygląda to "profesjonalnie" przy silniku 1.2! Corsa A zasługuje na oryginalny wyglądspidan - 14 Styczeń 2010, 20:27 No mnie też te turbowloty i zapinki na masce do gustu nie przypadły, a i to jeszcze coś na błotnikach. Tyle gorzkich słów reszta już będzie na plus. Bardzo ładnie odnowiona i czyściutka w środku Dbaj o tą ślicznotkę. Mam nadzieję że szybko ją pokażesz Nam w realu.taborescu - 14 Styczeń 2010, 20:34
west napisał/a:
Moim zdaniem wloty do usunięcia! nie wygląda to "profesjonalnie" przy silniku 1.2! Corsa A zasługuje na oryginalny wygląd
Nie ma takiej opcji ponieważ są porobione w masce pod wlotami dziury,dzięki którym do silnika dostaje się więcej zimnego powietrza.Jak jechałem max 160 tak po założeniu wlotów wyciągnąłem na tej samej trasie około 172km/h.Poza tym gdyby mi się nie podobały to bym ich nie założył mam taki gust szanowny administratorze :nocom:west - 14 Styczeń 2010, 20:35
taborescu napisał/a:
to bym ich nie założył mam taki gust szanowny administratorze :nocom:
no dobra..... :cmok:
:zyzio:
ps: ja nie jestem administratorem! mam status zbaranowany! taborescu - 14 Styczeń 2010, 20:36
spidan napisał/a:
No mnie też te turbowloty i zapinki na masce do gustu nie przypadły, a i to jeszcze coś na błotnikach. Tyle gorzkich słów reszta już będzie na plus. Bardzo ładnie odnowiona i czyściutka w środku Dbaj o tą ślicznotkę. Mam nadzieję że szybko ją pokażesz Nam w realu.
Zapinki zlikwiduję,ale dopiero po mrozach bo boję się o lakier Anonymous - 14 Styczeń 2010, 20:37 Powiem tak to pierwsza Corsa A która mi się podoba, ale z tymi wlotami przesadziłeś.PiotrK65 - 14 Styczeń 2010, 20:37 Mi też Corsa A bardziej podoba się w standardzie... ale tak jak napisałeś... To Twoje autko i Tobie ma się podobać. taborescu - 14 Styczeń 2010, 20:44
Andrew525 napisał/a:
Powiem tak to pierwsza Corsa A która mi się podoba, ale z tymi wlotami przesadziłeś.
Odnośnie wlotów zastanawiałem się w którym miejscu maski je umieścić i zrobiłem tak aby nie były atrapą w końcu spełniają swoje zadanie :hurra:Anonymous - 14 Styczeń 2010, 20:46 Jakim cudem wyciągasz 170km/h ja też mam ten silnik C12NZ i max 135-140km/htaborescu - 14 Styczeń 2010, 20:51
Andrew525 napisał/a:
Jakim cudem wyciągasz 170km/h ja też mam ten silnik C12NZ i max 135-140km/h
Po pierwsze nowa kopułka i nowy palec,świece NGK,przewody silikonowe,nowy filtr paliwa,jeżdżę na 98 oktanach i sam jechałem wtedy.Sprawdź też o ile możesz na ilu obrotkach masz odcięciespidan - 14 Styczeń 2010, 21:01
taborescu napisał/a:
Po pierwsze nowa kopułka i nowy palec,świece NGK,przewody silikonowe,nowy filtr paliwa,jeżdżę na 98 oktanach i sam jechałem wtedy.Sprawdź też o ile możesz na ilu obrotkach masz odcięcie
może i ja Tak zrobię i moje c14nz poleci 200 km/h :prysz:taborescu - 14 Styczeń 2010, 21:06
spidan napisał/a:
taborescu napisał/a:
Po pierwsze nowa kopułka i nowy palec,świece NGK,przewody silikonowe,nowy filtr paliwa,jeżdżę na 98 oktanach i sam jechałem wtedy.Sprawdź też o ile możesz na ilu obrotkach masz odcięcie
może i ja Tak zrobię i moje c14nz poleci 200 km/h :prysz:
No ja niestety musiałbym mieć już inny silnik - chyba,że może coś pokombinowałbym ze stożkiem,ale nie wiem czy to by coś dało bo nowy filtr powietrza też założyłem i tak na Corsę A 170 km to dużo - by the way nic nie trzęsło kierownicą a zbieżność przecież jest też bardzo ważna czyż nie?dawidi89 - 15 Styczeń 2010, 15:16 Przy takich laczkach i słabej zbieżności to te 170km to jest wyścig po śmierć... Przy seryjnym zawieszeniu lekki wiatr od boku i lecisz dachem po polach... taborescu - 15 Styczeń 2010, 15:32 [ Dodano: 15 Styczeń 2010, 15:33 ]
dawidi89 napisał/a:
Przy takich laczkach i słabej zbieżności to te 170km to jest wyścig po śmierć... Przy seryjnym zawieszeniu lekki wiatr od boku i lecisz dachem po polach...
Kiedyś tico pocisnąłem 140!!! trzęsło kierą,ale to było na dwupasmówce i z górki.Już więcej tego nie powtórzę bo widziałem śmierć w oczach :prysz:dawidi89 - 15 Styczeń 2010, 15:41 Nie dziwie się... na pewno przypominało to jazde maluchem przy 130... nie ciekawe przeżycie... taborescu - 13 Luty 2010, 07:43
Andrew525 napisał/a:
Jakim cudem wyciągasz 170km/h ja też mam ten silnik C12NZ i max 135-140km/h
Wczoraj na trasie Zabrze - Opole w 4 osoby pocisnęła ponad 160;D Na zwykłej 95 w dużej mierze auto ma na pewno o wiele lepszego kopa po tym jak ponad pół roku temu wymieniłem kopułkę i palec - koszt około 40zł.Anonymous - 13 Luty 2010, 10:17 Ja mam jednak X12SZ sorka za błąd.spidan - 13 Luty 2010, 19:55
taborescu napisał/a:
w 4 osoby pocisnęła ponad 160
To jest odczyt tylko z licznika prędkości? Porównaj to jeszcze z danymi z GPS- a.
I pamiętaj, że obowiązują ograniczenia prędkości. Jazda corsą z taką prędkością to raczej kiepski pomysł :krzesłem:taborescu - 13 Luty 2010, 20:16 Na autostradzie jest coś takiego jak np.tablica wyświetlająca prędkość jeżeli jedziesz 130 i tak też było jechałem 130 wyświetliło się 130 a u mnie w miejsowości jest też coś takiego jak pomiar prędkości wyskakuje zwolnij i pod napisem ile się jedzie co do km zgadza się ze stanem mojego licznika (oczywiście granica błędu 1-2km zawsze może istnieć)