To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Opel Corsa - Fan Klub
Opel Corsa - forum, dyskusje, porady, poradniki, modele Opla Corsy, wszystko co związane z Oplem Corsą

Instalacje LPG - Szarpanie, gławienie, szczelanie

karambek - 4 Styczeń 2010, 19:01
Temat postu: Szarpanie, gławienie, szczelanie
Samochód : Opel Corsa , 1994 , C12NZ , 8V , LPG

Przy ruszeniu , przy zmianie biegu na 2 , czasami 3 również - jest odczuwalne lekkie zadławienie , samochód ma 1 sekundową "czkawkę" sytuacja ta zdarza się dość często gdy podczas wolnej jazdy na wysokim biegu wcisnę mocniej gaz. Silnik wtedy szczela, prawie jak zapłon w maluchu, no może troche ciszej, chociaż w środku auta to słychać , często ruszając ze skrzyżowania "pisknięcie" nie celowe , powoduję to właśnie to zadławienie.

Najlepsze jest to gdy przełącze na benzynę to wszystko ejst ok, auto jedzie tak jak powinno.

Kiedyś z bratem pojechaliśmy do pewnego gazownika który przerobił mi autko w taki sposób jak zamieściłem na zdjęciach w poniższych tematach w tej samej kategorii ( http://www.klubcorsa.pl/t...acji-vt2678.htm ), chociaż i tak auto szarpało, zmienił filterek, wyregulował obroty i to wszystko. Pod komputer go nie podłączał, regulował "na słuch" :/

Doradźcie co w takiej sytuacji

west - 4 Styczeń 2010, 19:03

jaki przebieg auta na LPG?
karambek - 4 Styczeń 2010, 19:06

Ponad 55 tys. km
west - 4 Styczeń 2010, 19:09

membrany do wymiany, ewentualnie cały parownik, mniej roboty, - membrany się sklejają i nie pracują prawidłowo, są już zmurszałe.
Kisztan - 14 Styczeń 2010, 12:21

W 100% do wymiany przewody WN.
Autko strzela w momencie powstania "zagubionej" iskry i wtedy na sekundę traci moc.
Benzyna jest mniej wrażliwa na tego typu "usterki" i dlatego po przejściu na Pb wszystko wraca do normy.

Nie słyszałem jeszcze o przypadku (a pamiętam jeszcze I generacje) by parownik padł przy tak małym przebiegu, ja w mojej strzale (Espero) zmieniałem po 120 kkm jazdy na LPG.
W corsie nie mam LPG

west - 14 Styczeń 2010, 12:26

Kisztan , już nie robią tak solidnych parowników, :)
Domingo - 30 Kwiecień 2010, 00:38

Witam mam podobny problem co opisany. Zmieniłem przewody, świece, palec, kopułkę i pomogło z tym że pojawił się nowy problem tj: mniej więcej co 15 km zapala się i gaśnie żółta kontrolka z piorunem w tym momencie szarpnie. Nigdy wcześniej tego nie było. Czy wie ktoś co to może być? Z góry dziękuję
Anonymous - 30 Kwiecień 2010, 12:37

Sczytaj kody błędów.
francuz90 - 4 Maj 2010, 00:50

zbyt uboga mieszanka kod błędu 44


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group