Forum Opel Corsa - Fan Klub Opel Corsa - forum, dyskusje, porady, poradniki, modele Opla Corsy, wszystko co związane z Oplem Corsą
Prezentacja naszych pojazdów - [Corsa B] Opel Corsa B 5d ;)
Cichy18 - 15 Grudzień 2009, 15:10 Temat postu: [Corsa B] Opel Corsa B 5d ;)MODEL: CORSA B 1.2 8V
ROK PRODUKCJI: 1996
SILNIK: nie wiem jak sie nazywa ten silnik :P
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: blokada zapłonu
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
FELGI: 13'
OPONY:
UKŁAD HAMULCOWY: seria
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: Radio Kenwood KDC-W4044UAY, Głośniki w półce JBL GTO 928. Głośniki w drzwiach Mac Audio
OPIS MOJEJ Auta:
Auto Kupione w kwietniu 2009r. na Giełdzie w Słomczynie. Corsa sprowadzona z Niemiec w 2007r jestem 2 właścicielem w kraju. Przebieg jak narazie 197tys. km.
PLANY NA DALSZE MODYFIKACJE:
- Jakieś alufelgi 14'
- Lekka gleba i twardsze zawieszenie
- Montaż CB radia
- Wszystkie plastiki(w tym zderzaki i lusterka) w kolorze
- Wzmacniacz JBL oraz Subwoofer JBl
- Jakieś ładne lampami przednie
- Zrobienie coś z tylnimi lampami(żeby ładniej wyglądało)
- Wywalić oznaczenia z tylnej klapy ZROBIONE
- Wywalić listwy boczne na drzwiach(i tu proszę o porady)
- Wydech końcowy basowy
- Monowtysk z silnika 1,4 wraz z kolektorem
- Wywalić Kata ZROBIONE
- Wymienić Sonde Lambda ZROBIONE
- Wymienić silniczek spryskiwaczu
- Wymienić Klosz reflektora
Zdjęcia(sorry ze słabej jakości niebawem zrobię leprze)
Foto3emil_Z - 15 Grudzień 2009, 15:42 Plany są, więc życzę powodzenia w modach:)Cichy18 - 15 Grudzień 2009, 16:13 Jeszcze chciałbym usprawnić ten silnik żeby był trochę żwawszy :pomysl:WojT90 - 15 Grudzień 2009, 16:18 hehe taka jak moja i ten sam silnik przecież to ma moc powodzenia w modachCichy18 - 15 Grudzień 2009, 16:55
WojT90 napisał/a:
przecież to ma moc
Ma moc? :P Oj chyba nie ma. Przed chwila zdjąłem oznaczenia z tylnej klapy. Fotki dam późniejWojT90 - 15 Grudzień 2009, 16:56 Gośka Ci tu zaraz napisze ze czerwony ma moc ! a fabryka dała 45 kucy Anonymous - 15 Grudzień 2009, 17:57 wkładka K&N ,2" układ wydechowy przelotowy , pare części do silnika z 1.4 8v i będzie żwawyCichy18 - 15 Grudzień 2009, 20:55
marces napisał/a:
wkładka K&N ,2" układ wydechowy przelotowy , pare części do silnika z 1.4 8v i będzie żwawy
A co dokładnie można przerzucić z silnika 1,4? Wiem ze monowtrysk i planuje go zmienić wraz z kolektorem.
EDIT:
Ta wkładka K&N filtra powietrza da mi coś? Bo ona kosztuje prawie 2 paki :ojj:Smalcyk - 16 Grudzień 2009, 06:30
marces napisał/a:
2" układ wydechowy przelotowy
to jest za dużo jak na ten silnik , za bardzo odpręży silnik
Cichy18 napisał/a:
A co dokładnie można przerzucić z silnika 1,4? Wiem ze monowtrysk i planuje go zmienić wraz z kolektorem.
kolektor , wtryski , wiązka , komputer i na pewno wyjdzie coś jeszcze w praniuAnonymous - 16 Grudzień 2009, 12:09
Smalcyk napisał/a:
marces napisał/a:
2" układ wydechowy przelotowy
to jest za dużo jak na ten silnik , za bardzo odpręży silnik
hehe , a tak wogóle to jaka śrdnica jest w standardzie 1" ?Cichy18 - 16 Grudzień 2009, 15:39 Na pewno będę wymieniał wydech, wtrysk, kolektor i wkładkę K&N. Wie ktoś czy w tych silnikach są katalizatory? Bo tez bym go wywalił. A tymczasem idę zdejmować boczne listwy WojT90 - 16 Grudzień 2009, 15:40 zobacz pod spód :P może go już tam nie być :złyy:Anonymous - 16 Grudzień 2009, 15:41 Są katy ja wywaliłem u siebieSmalcyk - 16 Grudzień 2009, 15:55
marces napisał/a:
hehe , a tak wogóle to jaka śrdnica jest w standardzie 1" ?
nie wiem ile to na cale ale wiem że średnica rury jest 45mm z tego co pamiętam , wydechu nie robi się na pałę tylko powinno się wyliczać pod konkretny silnik co z tego że do 1.4 dasz 2" jak to nie będzie miało sensu za wielkiego 2" daje się do 2.0 w górę a 2,5 " pod turbo poniżej 2.0 silnik maks to 1,80 lub 1,85 " jak dobrze pamiętam
[ Dodano: 16 Grudzień 2009, 14:57 ]
Cichy18 napisał/a:
Na pewno będę wymieniał wydech, wtrysk, kolektor i wkładkę K&N.
tylko z tego co się orientuję ciężko może być z przeróbką na wielopunkt , znam kogoś kto już tak kombinował i raczej ciężki temat .
Cichy18 napisał/a:
Wie ktoś czy w tych silnikach są katalizatory?
Są , o ile poprzedni właściciel auta go nie wyciąłCichy18 - 16 Grudzień 2009, 16:47 Kilka nowych fotek:
kolektor , wtryski , wiązka , komputer i na pewno wyjdzie coś jeszcze w praniu
Po co wiązkę? To czasem nie to samo co 1.4 (zakładając że ma silnik x12sz i przekłada graty z x14sz albo ma c12nz i zakłada od c14nz)Smalcyk - 16 Grudzień 2009, 20:56 w tej twój silnik ma jeden wtrysk na wszystkie gary a np mój c14se ma 4 wtryski oddzielny wtrysk na każdy gar co za tym idzie wiązka się różniAnonymous - 16 Grudzień 2009, 22:09 Niektórzy nie zmieniają kompa i wiązki tylko spinają wtryski , z tym że auto więcej pali i zalać jest je łatwo.
Co do średnicy ja mam 1,75cal czyli coś koło tego 45mm i po usunięciu kata + storzek + zimny dolot powietrza itp. niema najmniejszej rożnicy w w odczuciu przyśpieszenia, może ciut szybciej od seryjnej bo w granicach 14s do 100 , a głowica splanowana maxymalnie, remoncik , polerka kanałów. Ogólnie to rzeźba w gównie. Albo swapowac się na conajmniej c20ne/c16se albo szukać corsy gsi i śmigać serią albo w niej się bawić.Cichy18 - 17 Grudzień 2009, 11:51 ja chce wrzucić monowtrysk z silnika 1,4 8v.morhol - 17 Grudzień 2009, 16:36
Cichy18 napisał/a:
ja chce wrzucić monowtrysk z silnika 1,4 8v.
No i właśnie o to mi chodziło, monopunkt z 1.4. Tylko nie wiem czy to czasem nie to samo, jeśli silniki różniły się tylko pojemnością. Ale ogólnie to tak jak napisał crash, będzie to rzeźbienie w g*wnie, nie ma się co oszukiwać, to tylko niemiecki samochód i z małej pojemności nic nie wyciśniesz.