To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Opel Corsa - Fan Klub
Opel Corsa - forum, dyskusje, porady, poradniki, modele Opla Corsy, wszystko co związane z Oplem Corsą

Instalacje LPG - Oceńcie przeróbkę, oraz doradźcie co w takiej sytuacji!

karambek - 5 Listopad 2009, 22:05
Temat postu: Oceńcie przeróbkę, oraz doradźcie co w takiej sytuacji!
Witam po praz kolejny użytkowników forum.

Chciałbym przedstawić dwa zdjęcia na których umieściłem pewien patent jednego z cenionych przez klientów fachowca od montowania instalacji gazowych w pojazdach samochodowych.

Od pewnego czasu samochód dławił się, szarpał ale tylko wtedy gdy chciałem mocno ruszyć ze skrzyżowania bądź jadąc większym biegiem na małych obrotach, prędkości pojazdu. Mechanik powiedział mi, że to wina przewodów bądź świec. Najpierw pojechaliśmy do tego gazownika który zrobił to co na zdjęciach pokazane (bez żadnych skutków), później zmieniłem świece oraz przewody.
Dosłownie bez zmian. Sam już nie wiem w czy może leżeć problem.
Proszę o komentarze do zdjęć i porad w tej sprawie.

http://w724.wrzuta.pl/obraz/powieksz/4jLXDLY4VSv
http://w724.wrzuta.pl/obraz/powieksz/1f4SxpCGG9h

Pozdrawiam

soltek225 - 5 Listopad 2009, 22:33
Temat postu: problem
to nic nie daje możesz to wszystko usunąć tak robiło się w samochodach z gaźnikami
pozdrawiam :zyzio: :zyzio: :zyzio: :zyzio: :zyzio:

spidan - 6 Listopad 2009, 07:45

to co zaznaczyłeś to przewód podciśnienia do membrany w puszce fitra powietrza. Membrana ma za zadanie otwierać dopływ ciepłego powietrza - doprowadzonego rurą z kolektora wydechowego. soltek225 dobrze pisze.
west - 6 Listopad 2009, 08:40

!!!!

co do za domowy patent te blaszki???

1) Musisz mieć świece i kable do LPG!
2) Wyregulowany krokowy pod LPG
3) Wymienić membrany jeżeli już auto gaśnie krztusi się a przejechałeś ponad 50k km
4) częściej wymieniać filterek gazu
5) spuszczać gazolinę z parownika!
6) zmień mechanika i gazownika! którzy stosują patenty ze średniowiecza!

Anonymous - 6 Listopad 2009, 09:34

blaszka - patent ale stosowany w gaźnikach. Odsuwało się lub likwidowało dolot popwietra aby auto nie gasło na biegu jałowym lub po wciśnięciu sprzęgła przy większej prędkości. Efekt był taki że auto dostawało za dużo powietrza i gasło ale tu i w tym aucie to chyba jakiś żart?

spidan napisał/a:
to co zaznaczyłeś to przewód podciśnienia do membrany w puszce fitra powietrza. Membrana ma za zadanie otwierać dopływ ciepłego powietrza - doprowadzonego rurą z kolektora wydechowego.


tak jak pisze Spidan a poza tym, przez dostarczenie ciepłego powietrza auto troszkę mniej powinno palić!

pablo731 - 23 Listopad 2009, 21:39

JA bym proponował podjechać do gazownika i wyregulować instalacje na ciepłym silniku. Mógł wyregulować na zimnym. Na ciepłym ma złą mieszanke (za bogata / za uboga) i właśnie tak przygasa.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group