Silnik i osprzęt - zniakjący płyn chłodniczy w CB jak myślicie, gdzie?
Anonymous - 3 Sierpień 2009, 16:21 Temat postu: zniakjący płyn chłodniczy w CB jak myślicie, gdzie? witam!
no więc ostatnio dopatrzyłem się że ucieka mi GDZIEŚ płyn chłodniczy...ale nie mam jak sprawdzić gdzie! :/
jak doleje do pełna, to nieraz pojeżdże i z tydzień i mi nic nie ucieknie, a nieraz przejade z 30 km i ucieknie pół albo cały zbiorniczek...zależy jak jej się zachce:/
i teraz pokaże wam gdzie widać płyn chłodniczy...:
west - 3 Sierpień 2009, 17:25
odpal silnik i niech pochodzi kilka minut, sprawdź "dotykowo" czy węże nie są mokre - nie pocą się, popatrz też czy nie leci z pompy wody, oraz czy chłodnica jest cała!
cwirus88 - 3 Sierpień 2009, 17:33
wyjmij zbiorniczek, wlej do niego dość gorącą wodę i zobacz czy gdzieś nie ma mikropęknięcia przez które woda można uciekać
Anonymous - 3 Sierpień 2009, 19:31
Chłodnica i pompa wody odpada...już sprawdzałem kilkakrotnie, a pompa wody była wymieniana w kwietniu.
jakieś inne pomysły?? a w których wężach od parownika leci płyn??kurde wyglądało by na to że leci z pod tej śruby pod parownikiem co się maź spuszcza,tam jest mokre....ale nie wiem no, śrubę dokręciłem i nic...
west - 3 Sierpień 2009, 19:37
maxior, parownik zawsze będzie wilgotny do momentu gdy nie zagrzeje się woda! najpierw przez rozprężenie gazu parownik zamarza! gdy nie jest dobrze rozgrzany! potem się skrapla w miare wzrostu temperatury. musisz sprawdzić wszystkie węże jedyna rada! jak twierdzisz że chłodnica i pompa całą,
ps: a głowica cała?
Anonymous - 4 Sierpień 2009, 09:45
hmmm...no głowica chyba cała...nie wiem jak to sprawdzić...
a możecie mi pokazać na obrazku w których wężach leci płyn chłodniczy??
[ Dodano: 4 Sierpień 2009, 09:52 ]
ahaś, west, ale parownik jest w płynie na dole około tej śruby, i rurki hamulcowe które znajdują się pod parownikiem też są zalane...
Zyzio - 4 Sierpień 2009, 11:53
mi płyn uciekał i sie okazało ze uszczelke pod głowicą szlag trafił a płyn spływał mi po rurze z kolektora i remont silnika 630zł :P (bo po znajomosci tak by było coś ponad1200zł) jak zrobić to do porządku auto
mkass - 5 Sierpień 2009, 11:08
Ja kiedyś miałem taki przypadek ale innym aucie i okazało się że płyn uciekał z wężyka który ogrzewa parownik a dokładnie przetarł się pod "zapinką ślimakową" może tam sprawdź.
Anonymous - 6 Sierpień 2009, 21:46
mkass, a który to wężyk?? mógłbyś pokazać na fotce? albo opisać??
mkass - 6 Sierpień 2009, 21:57
Do parownika dochodzą dwa węże z tego co widzę na foto ale nie jestem dokładnie powiedzieć pod którym może być usterka ale sprawdź jak włączysz silnik który wąż się nagrzeje i z którego się może sączyć. Z fotografii nie jestem tego w stanie stwierdzić przykro mi
Anonymous - 14 Sierpień 2009, 11:38
no więc dziś zdemontowałem parownik i już wiem gdzie leży wina znikającego płynu...po odkręceniu pokrywy parownika zauważyłem, że nie ma kawałka uszczelki/membranki
zamieszczam foto:
[ Dodano: 14 Sierpień 2009, 11:42 ]
i czy mozna dokupić tą samą uszczelkę/membrankę widoczną na fotce?? czy trzeba kupować cały zestaw regeneracyjny? jeśli tak, to dajcie jakiegoś linka z allegro jaki zestaw najlepiej kupić.
[ Dodano: 14 Sierpień 2009, 11:59 ]
a, bo na allegro są zestawy naprawcze ELEKTRONIK i PNEUMATYK. który ja mam kupic?? skąd mam wiedzieć który mam??
[ Dodano: 14 Sierpień 2009, 15:42 ]
no więc dowiedziałem się, że nie da rady kupić samej tej membranki... no i załatwiłem sobie drugi parownik i przełożyłem samą tą membrankę...teraz trza pojeździć i zobaczyć czy nie będzie uciekał płyn...
pozdrawiam
|
|
|