Układ zawieszenia - Koła w mojej Corsie B stoją tak: /--\
Anonymous - 21 Maj 2009, 20:33 Temat postu: Koła w mojej Corsie B stoją tak: /--\ Witam!
mam problem, tylnie koła w mojej corsie stoją o tak: /--\ i mi strasznie bieżnik od środka wpierdziela
miał ktoś z was taki problem?
co może byc tego przyczyną?
najlepiej jak by mi ktoś napisał kto miał taki problem i go rozwiązał!
pozdrawiam
Anonymous - 21 Maj 2009, 20:44
Czeka Cie geometria kolego.
A robiles cos na zawiasie?
Poniewaz z tylu jest belka to mozesz sie spodziewac ze lozyska sie koncza i bedziesz musial je wymienic. A sa one razem z piasta (chyba). Pochylenie kol mozna tez ustawic,ale to juz duza zabawa. Wtedy daje sie pod piaste podkladki. Jesli nie masz za duzo pojecia o takich czynach to sam sie za to nie bierz
Anonymous - 21 Maj 2009, 21:14
ale jak to geometria? przecież tam się nic nie ustawia!
i jakie łożyska? te które są widoczne po zdjęciu bębna?
a i słyszałem właśnie że sie podkłada podkładki,koleś od zbierzności mi mówił...ale mówił że kiedyś podłożył podkładki, one się tam jakoś ścieły i koło się kolesiowi urwało, więc wole nie kombinować z takim czymś.
a co miałeś na myśli pytając o zawias? nic tam nie robiłem.
2 "mechaników" mi powiedziało że to może być belka.
piotrinez - 22 Maj 2009, 07:37
ja miałem tez takie zdarzenie okazało się ze łożyska u mnie były oddzielnie od piast ;] wymień łożyska i napisz czy problem rozwiązany
[ Dodano: 22 Maj 2009, 08:40 ]
Belka nie a od dystansów się kola nie urywają ;] a łożyska te które są najbizej kuł a dystanse możesz założyć sam mam 3cm dystanse czy 4cm i kolo nie odpadło żadne
[ Dodano: 22 Maj 2009, 08:42 ]
a pyzatym odkręć i zobacz czy są dobre łożyska jak bedom złe to wymień a napewno będzie lepiej
[ Dodano: 22 Maj 2009, 08:48 ]
z tylu sa 2 łożyska , jedno na trzpieniu i jedno w bębnie , sa to łożyska stożkowe , dosyć ciężko je wybić , ale wiadomo , dla chcącego / głupiego nic trudnego , jesli chcesz zmienić łożyska z tylu , to musisz wyjac cale łożyska , i wybić pierścienie z bębna , bo łożyska pracują na pierścienia , duży śrubokręt i młotek , i jechana , problem będziesz miał wbiciem nowych pierścieni , ale to looz , dasz rade , jak juz wszystko złożysz to przykręć bęben do oporu i popuść o 1/3 obrotu , a z przodu żeby wymienić łożyska potrzebujesz pras
[ Dodano: 22 Maj 2009, 08:49 ]
http://moto.autocentrum.p...amochodowe.html
Anonymous - 22 Maj 2009, 10:16
tzn ten koleś coś mówił że jakieś podkładki gdzieś wsadził i je ścieło...
aha to czyli muszę wymienić to łożysko w bębnie tak?
kurde jak zdjąłem wczoraj bęben , to na piaście było łożysko(tak mi się zdaje,na 90%) możliwe to? to w całym jednym tylnim kole są dwa łożyska tak??
na razie nie mam kasy, w następnym miesiącu może to zrobię.
pozdrawiam!
[ Dodano: 22 Maj 2009, 11:18 ]
piotrinez, czyli Ty wymieniłeś to większe łożysko tak?
Anonymous - 16 Czerwiec 2009, 08:58
I jak udało się rozwiązać problem, ponieważ u mnie koła wyglądają tak: /--| czyli lewe jest strasznie krzywe, byłem u mechanika powiedział, że to belka ccała jest krzywa Ogólnie nie mogę nigdzie belki dostać bez reszty dupereli przy niej..
Anonymous - 16 Lipiec 2009, 19:02
wrzosek, narazie nic nie działałem z tymi kołami...silnik mam do remontu :kwasny:
a jeszcze mam pytanko odnośnie tego tylnego zawieszenia... czy przyczyną "rozkraczenia" mojej corsy mogą być wyrobione silentblocki???
|
|
|