tnj86 - 30 Czerwiec 2009, 12:41 Dlaczego gwint tylko na tył??
- Otóż po pierwsze fundusze ;]
- Po drugie przód już mam obniżony i zawieszenie mam sportowe firmy H&R o -35 mm i jest też sztywny
- po trzecie Tył amortyzatory mam sprawnosc ponizej 50 % a spręzyny mam seryjne, wiec dlatego wstawiam zawias na tył firmy FK którego zakupiłem za cene dwóch normalnych amortyzatorów ;]
- na koniec biorąc pod uwagę iż czasem przewoże rodziców w tyle to gwint obowiązkowo musi być aby opony nie obcierały o nadkola ;]
Dziś juz po pracy jade i wymieniam zawieche w tyle fotki wstawie wieczorem ;] oczywiscie lepszej jakosci ;]Anonymous - 30 Czerwiec 2009, 15:25 No jak masz sztywny przód to dobrze ze tył tez ale tak szczerze powiem że tak patrząc na foty to wygląda mniej wiecej tak jak u mnie więc nie powinno jakoś specjalnie ocierać. Mnie tył zatrze tylko przy sporym załadowaniu i dużej nierówności A cały zawias mam na razie seria :zawstydzony:tnj86 - 30 Czerwiec 2009, 15:52 No wiesz ja tył też mam serie tylko amorki mam sprawnosc ponizej 50 % wiec moze obcierac a pozatym et 35 maja moje felgi. Dlatego zamiast dac za jeden amorek okolo 100 to kupiłem gwint na tył amorki i sprężynki w cenie 190 złotych ;]
Wolalem wybrac gwint FK niz kupic dwa amory firmy monroe czy innej ;] dla mnie to sie bardziej opłacało ;] pozdrawiam
[ Dodano: 30 Czerwiec 2009, 21:55 ]
No i zawiecha założona niestety nie mogłem zrobić fotorelacji ale jutro znajda sie fotk zamontowanych amorków i sprężyn ;]
[ Dodano: 1 Lipiec 2009, 11:14 ]
No i dzis przykra niespodzianka pojechalem wywazyc przednie felgi zakupione w niedziele okazalo sie ze felga od strony kierowcy jest krzywa ... i trzeba ja oddac do prostowania... Wiec pojechalem do zakladu i powiedzieli mi ze na jeden dzien mam ja zostawic i koszt prostowania 150 złotych razem z wywazeniem, lecz minus taki ze palnikiem i lakier moze sie odbarwic. Wiec pojechalem do drugiego wulkanizatora ktorego mi polecili i gosciu wyprostowal mi felge na miejscu za 50 zlotych (stary kowal który zna budowe felgi i wie gdzie młotem przywalic ;] ) i teraz felga jest prosta i nic podczas jazdy powyzej 80 mi nie bije ... jednym slowem troche kasy poszlo ale jest ok ;]
[ Dodano: 10 Lipiec 2009, 12:59 ]
No i niestety przykra informacja mnie dzis spotkała ... jadąc po nierównościach usłyszałem stuki, pojechalem do znajomego diagnosty i okazało sie że mam pękniętą przednią belkę dolną:/... teraz musze kupić jakąś używaną i wstawić w jej miejsce u jakiegos blacharza
[ Dodano: 13 Lipiec 2009, 07:38 ]
No i witam po weekendzie. Belka przednia zespawana i wzmocniona teraz juz raczej nie pęknie ;].
A oto fotki z przebiegu pracy:
no i na koniec wszystko zakonserwowane farba antykorozyjna ;]
Po południu wstawie niespodziankę jak prezentuje sie moja Violet z beżem w środku ;]
A teraz pozostało mi dokończyć łączenie zderzaka z sierpem , tzn. już zespoiłem szpachlówką z włóknem szklanym zostaje mi nałożyć normalny szpachel i wykończyć papierem ściernym profil oraz pomalowac ;]
Fotki będą dodawane ;]
[ Dodano: 10 Lipiec 2009, 19:20 ]
A oto obiecane nowe fotki:
Oczywiście właściciel i jego Violet
A tu sama Violet
Anonymous - 6 Wrzesień 2009, 00:06 Bardzo ładna corsa :padam: :super:Anonymous - 6 Wrzesień 2009, 10:15 brawo kolejny wlkp :super:ilmi - 6 Wrzesień 2009, 18:15 No no piękniusia!!!! I bardzo zadbana, robi wrażenie.tnj86 - 9 Wrzesień 2009, 10:00 Po długim czasie postanowiłem zamontować centralny zamek.
Wczoraj zabrałem się za jego montaż, siłowniki juz w drzwiach i wiązki są poprowadzone do drzwi, zostało mi jeszcze uporządkować kable aby nie były na widoku , podłączyć się pod kierunki i podpiąc pod zasilanie, oraz pociągnąć kabelek pod tylną klapę ;].
Zdjęcia wstawie może dziś wieczorem ;].
Druga kwestia to zmiana głośników przednich na odseparowany helix dark blue 62.1, niestety poprzednie jvc cs-fs6 nawalily a dokladnie wysokotonowy i nigdzie nie mieli juz tego systemu wiec zostala tylko wymiana.
Zdjęcia zamieszczę też wieczorem.
Kolejna i ostatnia kwestia to odnowienie starych felg, czas pracy okolo 2 dni, felga zeszlifowana papierem ściernym następnie nałożony podkład, pryśnięta złotym sprayem do felg i na to lakierem. Felgi użytkuje obecnie mój tata. Foto wkrótce z przed i po pracy ;]
W tym roku planuje skonczyć środek i zabrać się za silnik, a konkretnie z c14nz zrobić c14se o ile się uda bez wymiany wiązki i ECU.Anonymous - 11 Wrzesień 2009, 14:13 Bardzo ładna corsa , mam pytanko można prosić foto tych pokrowców?? :hyhy:tnj86 - 14 Wrzesień 2009, 18:01 A oto nowe fotki niestety z instalacji centralnego nie mam bo musialem zrobic format telefonu ale za ta sa inne ;]
A oto zdjęcia z robienia felg.
felga po szlifie i nałożeniu podkładu
Po pomalowaniu:
I po zamontowaniu na Corsie mego taty:
Licze na komentarze ;]
W tym tygdniu zakupiłem nowe bębny i bedę przekładał i w planach wymiana szczęk na ferrodo premier ;] i podniesienie tyłu lekkie ;]PiotrK65 - 14 Wrzesień 2009, 18:38 Bardzo ślicznie się prezentują tnj86 - 14 Wrzesień 2009, 19:30 Tak te złote to 14 i miałem je od kiedy kupiłem Corse ale zmienilem na 15 a 14 odnowiłem w złoto i jeździ na nich mój tATA, ponieważ nikt nie chciał kupic ich z oponami za 400 złotych więc poświęciłem 80 złotych trochę czasu i prezentują sie jak na zdjęciach, jak tata wroci z pracy to jutro wstawie foto lepszej jakosci ;] do wiadomości sa to 14 et 33 ogumienie 165/65 michelina.
Wcześniej tata mial 13 ale leza w piwnicy ;]Chycu - 14 Wrzesień 2009, 19:40 Fajna felga:) zastanawiam się kiedy ja sobie coś takiego sprawię...tnj86 - 16 Wrzesień 2009, 18:30 A oto obiecane fotki mojej corsy i mojego taty ;] przypomnę iż tata ma 96 rok i silnik x14sz ;]
PozdrawiamAnonymous - 18 Wrzesień 2009, 07:16 ... naprawde świetna corsa - ale to już wiesz. Miałbym do ciebie prośbę nie wkleiłbys zdjęcia tłumika końcowego w miejscu łączenia go z reszta wydechu, bo ja swój spawałem już 3-4 razy i za każdym razem na dziurach obija mi się o belkę. (u mnie auto względem seri jest niżej z tyłu o jakieś 3 - 4 cm , a chcem żeby siedzialo jeszcze niżej więc siłą rzeczy musze to poprawic a jak narazie to jedynie przerabianie wieszaków wydaje mi się sensowne )tnj86 - 18 Wrzesień 2009, 09:08 No mi też obijał, łączenie mam zwykłe tzn wkładny tłumik dedykowany w rurę od tłumika środkowego i na tym mam obejmę która musi być odpowiednio odwrócona. Powód stukania może być też taki że guma na której wisi tłumik lekko się zsuneła i tak też jest u mnie ale opaską dociskową zrobiłem ogranicznik i już się nie zsuwa i jest ok a tył też mam 4 cm niżej ;]Anonymous - 18 Wrzesień 2009, 14:17 heh wczoraj 4 razy ciełem i spawałem tłumik i i tak żadnego efektu - ciągle opada za nisko(jest 4 razy cięższy od oryginalnego - i wyższy o dobre 5 cm) dzisiaj sprobuje zrobić dodatkowe mocowanie i podciągnąć go na obejmie za pomocą dodatkowego uchytutnj86 - 9 Październik 2009, 19:19 No i dziś przyszedł czas na wymianę tylnych bębnów.
A oto fotki już po wymianie która zajęła godzinę.
A oto nowy dodatek - ponieważ jest coraz chłodniej a posiadam zderzak RS postanowiłem ograniczyć mu dostęp do chłodnego powietrza aby szybciej silnik łapał temperaturę.
Dlatego też z aluminiowej blachy ryflowanej wyciąłem zaślepkę na górny wlot, narazie to jest przymiarka, ponieważ zaślepka będzie czarna z lekkim paskiem u góry.
Za kilka dni będzie również zamontowana zaślepka dolnego wlotu ;] i przednie zaciski odnowione i pomalowane w kolor bębnów ;]pucinmz - 10 Październik 2009, 11:55 Temat postu: :)rewelacyjny kontrast, super.Anonymous - 10 Październik 2009, 12:07 Czemu z takiej blachy , przecież to masakrycznie wygląda. Fajniej by było jak byś miał dostęp do plastiku i powycinał z niego elementy na górę i dół zderzaka. Było by bez siatexa i jakiś blach ryflowanych. :rotfl:
Bo ogólnie widać że dbasz o auto i ładnie wygląda więc po co to psuć.tnj86 - 10 Październik 2009, 12:37 Wiesz marces każdy ma różne gusta. Blacha i tak będzie na czarno więc z odległości nie będzie widać różnicy... A dla mnie była dostępna i za zrobienie prawie nic nie płaciłem. To jest tylko na zimę a poza tym mi się podoba :]
[ Dodano: 13 Październik 2009, 20:06 ]
No i kolejne obiecane fotki ;]