To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Opel Corsa - Fan Klub
Opel Corsa - forum, dyskusje, porady, poradniki, modele Opla Corsy, wszystko co związane z Oplem Corsą

Układ chłodzenia, ogrzewanie, klimatyzacja - Ubytek płynu chłodzącego

MariuszK - 19 Listopad 2018, 17:50
Temat postu: Ubytek płynu chłodzącego
Witam na zbiorniku wyrównawczym nie ma oznaczeń max min wiec wychodzę założenia ze powinien plyn być równo z tym spawem u mnie jest około 2cm poniżej i tu pytanie czy to normalne ze tyle ubyło, auto ma przejechane 17tys km posiada tez fabryczny gaz wycieków nie widzę.
Jest Jeszce gwarancja ale boje sie do aso jechać znajda dziurkę ktora zrobiło zwierze i będę płakał jak w tam tym roku 2 sondy kuna zjadla

Nie wiem tez czy mam tam dolać wody czy płynu w zadnym z samochodów nigdy nie musiałem dolewać

Airline - 21 Listopad 2018, 11:08

Proponuje tak:
Zaznacz sobie np. mazakiem albo taśmą obecny stan płynu w zbiorniku a następnie obserwuj przez następne dni czy dalej go ubywa.
Jeśli chcesz uzupełnić poziom płynu to kup oryginalny koncentrat, który rozciencza się z wodą w proporcji 1:1 czyli pół na pół, wtedy uzupełniasz ile brakuje.
Do rozcieńczania możesz użyć zwykłej wody chociaż najlepsza jest demineralizowana.

Pozdro

MariuszK - 21 Listopad 2018, 17:44

Własnie tak zrobiłem mazakiem 3 dni temu na razie nic więcej nie uciekło dzis bylem po oryginalny plyn w aso zaraz doleje i miejmy nadzieje ze to jakis przypadek typu nie dokręcony korek


dolalem 0,4l

CorsaE2017 - 22 Kwiecień 2019, 11:52

Cześć. Właśnie wczoraj sprawdzałem stany płynów w aucie bo coś głośno chodzi silnik ale olej jest OK, ale fakt u mnie też ubyło około 2cm płynu chłodzącego. w zeszłym roku było równo z tym "spawem" pojemnika a wczoraj już 2cm mniej. Pozdrawiam
mietrusz - 22 Kwiecień 2019, 20:28

Tak jest na ciepłym,sprawdź na zimnym.Głośna praca nie ma nic do płynu.
CorsaE2017 - 23 Kwiecień 2019, 16:55

Dzięki, oczywiście wszystko było sprawdzane na zimnym po całym dniu i nocy oraz na płaskim terenie ;)
blindmen - 29 Kwiecień 2019, 03:20

Ja bym zaczął od wymiany korka. To jest usterka która rzadko komu przychodzi do głowy.
CorsaE2017 - 25 Maj 2019, 17:30

Byłem w serwisie z tym ubytkiem płynu no nie wiedzą w sumie jeszcze co to i czemu tak, zalecili zakup litra płynu (25zł) i dolanie do linii oraz obserwowanie czy nadal ucieka, jeśli tak to mam odstawić auto i będą sprawdzać. Dodatkowo pytałem jak jest z klimą czy można na własną rękę serwisować np z groupona to powiedzieli , że dobicie i odgrzybianie jak najbardziej ale gorzej jak ktoś będzie więcej grzebać przy klimie poza serwisem , chociaż mówili też że raczej przymykają na to oko ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group