To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Opel Corsa - Fan Klub
Opel Corsa - forum, dyskusje, porady, poradniki, modele Opla Corsy, wszystko co związane z Oplem Corsą

Silnik i osprzęt - opel corsa d 1.3 cdti blad samochodzik z kluczykiem

krychu47 - 7 Marzec 2018, 13:48
Temat postu: opel corsa d 1.3 cdti blad samochodzik z kluczykiem
Po wlaczeniu auta na desce wyskakuje blad samochodzik z kluczykiem palacy sie na zolto. auto jedzie w trybie awaryjnym brak mocy nie przyspiesza. Był podłaczony pod kompa jest blad woda w paliwie czujmik paliwa wymieniony wraz z filtrem wyplukany caly uklad paliwowy, oraz nie mozna skasowac inspekcji olejowej. czasami w trakcie jazdy samochodzik z kluczykiem gasnie wraca moc, po chwili znow brak mocy. czy ktoś mi pomoże?
Adam10 - 7 Marzec 2018, 16:38

bez kompa mogę jedynie wróżyć z fusów.... EGR, DPF
krychu47 - 7 Marzec 2018, 17:15

wszyscy w tego kompa patrza jak w Boga, a komp ciula daje, auto mialem podlaczane z 5 razy pod kompy gm ,byłoby wiadomo to bym to zrobil z tego co sie orientuje ten samochodzik z kluczykiem moze oznaczac kilka awari moze ktos wie jakich o to wlasnie pytam!
Adam10 - 7 Marzec 2018, 17:32

Bo jak się patrzy w kompa to trzeba umieć jeszcze czytać co tam jest zawarte. Jak jeździsz do debili to tak masz.

Pod tą kontrolke jest podłączone kilkadziesiąt awarii, mam wymieniać?

Z objawów które opisales bez kompa mogę Ci powiedzieć to co powyżej

Czarkoman - 7 Marzec 2018, 18:18

Adam10 ma całkowitą rację, ta kontrolka oznacza tyle że jest jakaś awaria i żeby dowiedzieć się czegoś więcej trzeba podłączyć pod komputer.
Jeżeli bardzo nie chcesz tego robić to ponoć można sczytać błędy w ten sposób: https://www.youtube.com/watch?v=2DMrzZh7Ies
Nie wiem natomiast jak to w praktyce wychodzi

Adam10 - 7 Marzec 2018, 18:22

Czarkoman napisał/a:
Jeżeli bardzo nie chcesz tego robić to ponoć można sczytać błędy w ten sposób: https://www.youtube.com/watch?v=2DMrzZh7Ies
Nie wiem natomiast jak to w praktyce wychodzi


tylko że to nie chodzi o to żeby tylko odczytać błędy, bo wtedy to się kończy tak jak autor tematu wyżej napisał... że auto było 5 razy na kompie i nic. Trzeba jeszcze wiedzieć co te cyferki oznaczają i jak od siebie to wszystko zależy ;)

Czarkoman - 7 Marzec 2018, 18:57

Wiadomo, potem z cyferkami do kogoś kto je potrafi dobrze zinterpretować jeszcze :okk:
krychu47 - 7 Marzec 2018, 22:18

do Adam 10 kolego mieszkasz w pomorskim stosunkowo blisko mnie, skoro jesteś taki ogarnięty jestem w stanie do Ciebie przyjechac na tego kompa i na usunięcie usterki oczywiscie zaplace za Twoj stracony czas. Lecz uwazam ze to nie jest takie proste, bo mam ogarnietego mechanika ktory z niczego robi coś, no ale moze masz racje ze moi mechanicy sa słabi.
Podłacze corse jeszcze raz pod kompa i opisze wszystkie komunikaty i bledy

Adam10 - 7 Marzec 2018, 22:50

co tydzień jeżdżę do Poznania, więc mijam Świecie. Możemy się ustawić gdzieś po drodze i zobaczyć co w trawie piszczy ;)
krychu47 - 9 Marzec 2018, 19:48

super odpowiada mi Twoja propozycja, moj nr 690552973, bedziesz jechał dzień wcześniej odezwij się.
pauloo42 - 9 Marzec 2018, 23:31

krychu47 napisał/a:
wszyscy w tego kompa patrza jak w Boga, a komp ciula daje, auto mialem podlaczane z 5 razy pod kompy gm ,byłoby wiadomo to bym to zrobil z tego co sie orientuje ten samochodzik z kluczykiem moze oznaczac kilka awari moze ktos wie jakich o to wlasnie pytam!



ciula to Ty chyba dajesz po to jest żeby podłączać wiadomo że nie zawsze wskarze konkretną usterke . teraz samochody są takporobione że na jedną awarię może byc kilka czynników niestety taka technologia . a jak tak nażekasz na komputery to kup sobie syrenke lub malucha :) :) :D :D :D ;p ;p ;p

krychu47 - 11 Marzec 2018, 15:55

witam miałem bryczke podłączoną pod kompa i wyświetlił się następujący błąd cyt,, P0651-01 Wysokie napięcie w obwodzie 2 napięcia odniesienia 5 V '' slowo w słowo . auto jedzie bez turbinki na liczniku wyświetla sie samochodzik z kluczykiem czasami znika auto azczyna przyspieszac turbina sie załacza. jakieś pomysły?
Adam10 - 11 Marzec 2018, 16:32

Tak, do sprawdzenia pedal gazu, czujnik wałka rozrządu, sterownik turbo, czujnik ciśnienia na listwie CR. Te rzeczy działają na 5V i jeśli nie dostają takiego napięcia to auto wchodzi w tryb awaryjny. Musiałbym na schemat popatrzeć czy coś jeszcze jest pod 5V.

Op-comem można podejrzeć na blokach pomiarowych pedal gazu. a jak ktoś nie ma kompa to miernik w łapę i trzeba przedwonic instalacje

krychu47 - 11 Marzec 2018, 22:26

super bardzo konkretna odpowiedz, w najblizszym czasie przejże wskazane przez Cb rzeczy,
krychu47 - 15 Marzec 2018, 11:12

Witam sprawdziłem przez Cb wskazane rzeczy procz pedału gazu, ale zauważyłem w najblizszym czasie użytkowania jak były temperatury teraz ok+ 15 stopni celcjusza to po całej dobie stania atuo było odpalone w/w bład zapalił sie na chwile i gasł auto przyspieszało pracowało normalnie, a gdzy wrociły temperatury +2 stopnie celcjusza bład po zapaleniu auta cały czas wystepuje i nie gasnie oraz zauwazyłem jakby gorzej odpalał,,,,może jest to jakis problem z paliwem jest ciepło to sie rzoszerza a zimno to kurczy moze listwa wtryskowa cholera wie???
Adam10 - 15 Marzec 2018, 11:16

najbardziej podejrzany będzie czujnik ciśnienia na listwie CR. Nie masz jakiegoś znajomego z takim silnikiem żeby podmienić na chwilę?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group