To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Opel Corsa - Fan Klub
Opel Corsa - forum, dyskusje, porady, poradniki, modele Opla Corsy, wszystko co związane z Oplem Corsą

Silnik i osprzęt - ZGASŁ I KAPLICA

miedziaklca - 27 Grudzień 2017, 17:43
Temat postu: ZGASŁ I KAPLICA
Witam , Postaram sie opisać dokładnie mój problem. Od msc posiadam Corse C 2002r 1,7 Diesel silnik ISUZU .otóż jechałem sobie autkiem , w którym silnik pracował bardzo fajnie równo i odpalał od przysłowiowego strzała. nagle jadąc auto zgasło i już nie odpala .. oraz na drugi dzień po holowaniu próbowałem odpalić lecz autko dalej nie odpala ale tak jakby tracił przy tym prąd. od czego zacząć moi drodzy koledzy .. boje się , że to pompa ale wczesniej absolutnie brak żadnych oznak takowych odpaleń. prosze o pomoc i co mogę zrobić na własną ręke aby sprawdzić co to może być. dodam też , że przy zakupie zapalał się błąd z klucykiem co niby pod komuterem nic nie wykazuje "stwierdzenie sprzedającego" z góry dziekuje za pomoc :)
Piecia - 27 Grudzień 2017, 18:13

miedziaklca, powodów może być wiele... Od przestawionego rozrządu, przez immobilaizer aż po wspomianią przez Ciebie pompę.

Najlepiej jakby udało Ci się odczytać błędy. Dzięki temu można dowiedzić się co jej dolega ;)

Jak wyglądała ta kontrolka z kluczykiem? taka z kluczem płaskim, czy normalnym jak do drzwi?

miedziaklca - 27 Grudzień 2017, 18:33

hej .. w załączniku zdjecie z google z tym kluczykiem . symbol wyżej :)

[ Dodano: 27 Grudzień 2017, 18:33 ]
dodam , że nie zazwsze się zazpalał ..

Piecia - 27 Grudzień 2017, 18:57

miedziaklca, czyli to jakiś błąd, na pewno po odczytaniu co to jest, uda Ci się dotrzeć do winowajcy :)

https://www.youtube.com/watch?v=b6Vwrj-g-pw

miedziaklca - 27 Grudzień 2017, 19:48

dziekuje Ci kolego :)
emanuel33 - 16 Październik 2018, 16:56

Witam.
Odgrzeję trochę kotleta, bo mam podobniej jak kolega który założył post.
Auto zgasło w czasie jazdy i spaliło przy tym bezpiecznik nr 30 jak i przekaźnik który zasila ten bezpiecznik.
Po wymianie auto nadal nie odpala, chyba że na plaku to i owszem.
Sterownik silnika ma zasilanie.
Brak jednak zasilania na pompie wtryskowej.
Wypiąłem wtyczkę nie ma ani jednego +12.
Znalazłem takie opis:
- Pin 4&7 jest to napięcie zasilające +12
- Pin 12 & 17 masa czyli 0 Volt
- Pin 14 & 20 są to wyjścia do zaworu przelewowego (uwaga wysokie napięcie!)
- Pin 22 sygnał sterowania wentylem ze sterownika silnika („ Sygnał wtrysku“)
- Pin 25 przypuszczalnie sygnał zwrotny do sterownika silnika (funkcja jeszcze
nieznana)
Zmierzyłem zarówno miernikiem jak i żaróweczką i kaplica.
Może ktoś posiada schemat, opis, książkę sam naprawiam dzięki czemu będę mógł prześledzić zasilanie sterownika ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group