To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Opel Corsa - Fan Klub
Opel Corsa - forum, dyskusje, porady, poradniki, modele Opla Corsy, wszystko co związane z Oplem Corsą

Ogólne - Filmiki, zdjęcia i wszystko inne co jest na temat Corsy

Piecia - 9 Grudzień 2017, 17:06
Temat postu: Filmiki, zdjęcia i wszystko inne co jest na temat Corsy
"siema:

każdy z nas przegląda internet w poszukiwaniu ciekawych filmików i zdjęć z Corsami w roli głównej :)

Wrzucajmy tu linki do materiałów znalezionych w necie :D

Do dzieła Panie i Panowie ;p

01. Filmik z serii diesel musi dymić ;) https://www.youtube.com/watch?v=U0w-n2pE-ak

02. https://www.youtube.com/watch?v=hec2yRSv-yQ

03. 1.3 CDTi -22*C https://www.youtube.com/watch?v=G3uVmu6Q0OY

04. zbiór fajnie pomodyfikowanych Cors C https://www.youtube.com/watch?v=qq_2EwSNCAk


Pozdrawiam i zachęcam do wrzucania tu znalezionych w internecie materiałów :D

jacob - 11 Grudzień 2017, 07:19

Dzięki Piecia :) Ostatnio jakoś nie szukałem filmów z corsą i nie mam co dodać;P

Jak coś trafię to wrzucę ;P

Piecia - 11 Grudzień 2017, 23:33

jacob, znając Ciebie na pewno będą to filmiki, godne udziału w festiwalu filmów krótkometrażowych ;p

mam coś dla posiadaczy Corsy D: https://www.youtube.com/watch?v=AzJqY6P_ZHU

bardzo fajnie pokazane plusy i plusy tego modelu xD

[ Dodano: 12 Grudzień 2017, 16:53 ]










[ Dodano: 18 Grudzień 2017, 01:08 ]
Cisza w temacie, to wrzucę coś co Polsat lubi najbardziej xD czyli reklamy ;p

https://www.youtube.com/watch?v=eaxN0NpPfiI

https://www.youtube.com/watch?v=phfedaE5zj4

https://www.youtube.com/watch?v=3Zq4Ri6i4u4

te "stare" reklamy mają coś fajnego w sobie ;)

Mymciak - 18 Grudzień 2017, 21:12

Najładniejsza Corsa E jaką widziałem! :OOOOOO
A co do reklam to cała seria z c'mon przy Corsie D była świetna, a ta chyba najlepsza :p
https://youtu.be/AS3eX3BzbYo

Piecia - 18 Grudzień 2017, 21:43

Mymciak, śliczna jest ta Corsa E w wersji VXR, drapieżna jak nie Corsa :D łamie stereotypy i to w niej jest super ;p


jeszcze widziałem ładną na ekstremalnej glebie, mignęła mi kiedyś na Facebooku ;)

Właśnie zapomniałem o akcji marketingowej z C'monem xD ciekawy pomysł, choć mogli zaprojektować pluszaki bardziej przyjazne xD

[ Dodano: 19 Grudzień 2017, 01:18 ]
Kolejne ciekawe filmiki z Youtube :D

https://www.youtube.com/watch?v=v8dC22t-QZQ

https://www.youtube.com/watch?v=lQbekAcFZD8

Czarkoman - 19 Grudzień 2017, 17:47

:dp1:
Corsy śliczne, jest na co popatrzeć :D
Fajnie zobaczyć jak reklamy robiło się parę lat temu. Teraz większość to jakieś artystyczne ujęcia przy pompatycznej muzyce. Co kto lubi xD
Rajdówki z kolei to jedne z najładniejszych samochodów wyczynowych moim zdaniem. Nie odbiegają aż tak bardzo od oryginału, ale te poszerzenia i inne przeróbki wyglądają świetnie "szacun"

Piecia - 12 Styczeń 2018, 16:25

Czas na kolejną porcję ciekawych Cors :D









im więcej oglądam Corsy C z brewkami i BadLookami to bardziej podoba mi się ten dodatek ;p choć zawsze uważałem to za lekki wstyd xD

Pozdrawiam

[ Dodano: 14 Styczeń 2018, 15:36 ]
Które logo Opla Wam się najbardziej podoba?



mi nr 3 i 10, licząc od lewej do prawej ;)

[ Dodano: 14 Styczeń 2018, 15:42 ]
znalazłem również inne ciekawe zdjęcie dotyczące logo Opla :D


Mymciak - 14 Styczeń 2018, 16:04

Ten samochód pozostawia tyle pola do popisu jeżeli chodzi o modyfikacje. Uwielbiam przeglądać sobie takie ciekawe projekty. To poprawia mi nastrój xD
jacob - 16 Styczeń 2018, 13:28

Srebrna mi się mega podoba <3
CO do loga hm... 3 w pierwszym rzędzie niczym WEDEL :D Najbardziej chyba ostatnie;) i pierwsze w trzecim wierszu ;)

Piecia - 16 Styczeń 2018, 14:44

Mymciak, pole do popisu jest olbrzymie :)

co powiecie na takie modyfikacje?






Czarkoman - 18 Styczeń 2018, 21:40

Takie zamiany przodów zwykle wydają mi się po prostu dziwne, jak w tym Combo, ale Corsy z przodem od Tigry... Podoba mi się z jakiegoś nie możliwego do opisania przeze mnie powodu xD
jacob - 31 Styczeń 2018, 11:57

Nie leży mi to... pamiętam jak byłem w technikum ziomek miał audi 80 i włożył przód od A8... cała szkoła z niego beke miała xD
Piecia - 31 Styczeń 2018, 14:33

jacob, to faktycznie musiało wyglądać satyrycznie xD choć dla mnie przeszczep przodu z Tigry do Corsy nie jest, aż tak komiczny ;p
jacob - 31 Styczeń 2018, 14:42

Piecia, no nieee w przypadku przeszczepu o którym mówisz nie ma tragedii;) Nie jest aż tak drastyczny ;]
Piecia - 22 Marzec 2018, 23:51

znalazłem kilka fajnych Cors w necie ;)

Oto one:

Corsa C z DE ;) wrzucam bo ma coś ciekawego, co bardzo mi się podoba :D chodzi o dolny element klapy bagażnika. Ładnie to "wyrównuje" bryłę ;) pewnie 5 kilo szpachli i gotowe ;p





Corsa C z felgami z Porsche, czyli "mam Corsche i felgi z Porsche" xD



i filmik na koniec ^^ co powiecie na taki tuning?

https://www.youtube.com/watch?v=kj4hOlceDCU



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group