LPG: Tak
Dołączył: 17 Paź 2012 Posty: 2 Skąd: kraków
Wysłany: 17 Październik 2012, 23:30 wysoka temperatura po wymianie termostatu
Witam. Mam pewien problem.
Posiadam Corse B silnik 1.2 z LPG rok 1994. Podczas stania w korku nawet w zimne dni temperatura silnika podnosi się do 98 stopni, następnie spada do około 92 stopni po czym powoli rosnie do około 105 stopni i włącza się wentylator który zbija ją do 92 stopni. Cały proces powtarza się podczas jazdy kilka razy. Wymieniony został termostat i czujnik temperatury przy chłodnicy i nadal to samo. Czy ktoś wie jaka jest tego przyczyna?
tomaszstn [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 18 Październik 2012, 01:17
Ja też dokładnie mam tak samo. Z tego co wyczytałem to termostat otwiera się przy 95C a czujnik w chłodnicy załącza wentylator dopiero przy 102C co dla mnie jest chore. Myślałem aby włożyć jakiś inny czujnik tylko nie wiem z czego by pasował. Teraz zima więc temat oleję ale na wiosnę powrócę do niego
LPG: Tak
Dołączył: 17 Paź 2012 Posty: 2 Skąd: kraków
Wysłany: 18 Październik 2012, 08:52
mechanik stwierdził że temperatura nie może tyle osiągać w tym aucie, powinna być niższa w granicach 95 stopni. ktoś zna rozwiązanie tego problemu lub miał tak samo i sobie z tym poradził?
Imię: Michał Pomógł: 7 razy Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 93 Skąd: ZAKOPANE
Wysłany: 18 Październik 2012, 18:28
Moje auto: Corsa A 20SEH
Kolego ja radze zmienić mechanika ,bo ten sie raczej nie bardzo zna.
Oryginalne termo wyłączniki maja zakres pracy 100/95.
Wytłumaczę łopatologicznie ten typ tak ma.
Ja poradziłem sobie z tym zakładając termo wyłącznik pochodzący z Reno 19 który ma zakres pracy 95/88,ale musiałem przerobić wtyczkę.
Świetna sprawa, jesteś pewien że pasuje p&p? Wtyczka też ta sama? Miałem tym się zająć w przyszłym roku ale za tą cenę to chyba jeszcze w tym podziałam :hurra:
Imię: Michał Pomógł: 7 razy Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 93 Skąd: ZAKOPANE
Wysłany: 19 Październik 2012, 07:37
Moje auto: Corsa A 20SEH
Jeśli chodzi o gwint w chłodnicy to pasuje p&p,ale co do wtyczki musisz sprawdzić bo Corsa A, B miała trzy rodzaje wtyczek.
wtyczki jest prosto rozpoznać bo każda ma inny kształt.
tomaszstn [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 19 Październik 2012, 23:10
Jakaś podobna ale jutro podejdę do auta i sprawdzę, w sumie to nie problem, ale trzeba by było skombinować taką wtyczkę z kawałkiem kabli
Imię: Michał Pomógł: 7 razy Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 93 Skąd: ZAKOPANE
Wysłany: 20 Październik 2012, 07:43
Moje auto: Corsa A 20SEH
Większość Cors ma takie czujniki jak dałem link,więc pasują p&p.Lecz zdarzają się wyjątki jak pisałem wcześniej.
Jeśli masz taką owalną wtyczkę to będzie pasować bez przerabiania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum